Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در راستای حمایت از مردم مناطق سیل زده موضوع ارایه تسهیلات ویژه به زندانیان جرایم غیرعمد ۵ استان مورد موافقت اعضای هیات مدیره ستاد دیه قرار گرفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور از ارائه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل زده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه مجموعه‌ای مردمی است که رسالت آن با اعتبار دریافتی از جانب خیرین بر رفع مشکل افرادی معطوف است که ناخواسته راهی حبس گردیده و در ادامه به دلیل نداشتن پشتوانه مالی ماه‌ها و بعضا سال‌ها در زندان حبس می‌شوند.

وی ادامه داد: دریافت اخبار تلخ حاکم در برخی شهر‌ها و روستا‌ها بر آن داشت تا با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حل مصائب خانواده‌هایی که در کنار معضل سیلاب به دلایلی، چون بدهی مالی (غیرکلاهبرداری) بستگان آن‌ها گرفتار حبس شده تسهیلات ویژه و فوری قائل شویم.

جولایی افزود: برای همین منظور با هماهنگی صورت گرفته ضمن مشارکت حداکثری در امر امدادرسانی، نمایندگی ستاد دیه در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس موظف شدند ضمن شناسایی محبوسان واجد شرایط، صرف نظر از قیود مندرج در شیوه‌نامه‌های پرداخت تسهیلات نسبت به آزادی محکومان اقدام کنند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در پایان تاکید کرد: درگیری اقارب نسبی و سببی درجه اول این دسته از زندانیان در امر مقابله با بحران ناشی از سیل و همچنین تایید ستاد مدیریت بحران تنها شروط بهره‌مندی از این امکان تعریف شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرعامل ستاد دیه کشور کلاهبرداری مناطق سیل زده جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده