Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@16:22:33 GMT

دستگیری قاتل فراری در اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۸۸۴

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از دستگیری متهم به قتل (متواری) خبر داد و گفت: در حال حاضر متهم پس از دستگیری و اخذ بازجویی، به ارتکاب قتل اعتراف کرده و سپس با صدور قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد.

محسن کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان داشت: در شامگاه جمعه ۱۳۹۷/۸/۴ یک فقره درگیری انتقام جویانه در یکی از خیابان‌های شهر اسفراین، از سوی مرجع انتظامی گزارش شد که در نتیجه آن مردی ۳۴ ساله بوسیله جسمی نوک تیز و برنده از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شد و به علت نوع و شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به سوابق اختلاف قبلی فی مابین طرفین درگیر منازعه تصریح کرد: دو طرف از قبل با یکدیگر اختلافاتی داشته اند بطوریکه این تنش‌ها در شب درگیری به اوج خود رسید و با تسویه حساب خونین پایان یافت. 

این مقام قضایی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مراتب به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین ارجاع شد و در ابتدای امر دو نفر، به اتهام معاونت در قتل عمدی تحت بازجویی قرار گرفتند و سپس با صدور قرار تأمین کیفری و ایداع وثیقه آزاد شدند و فرد دیگری که بعنوان مظنون اصلی ارتکاب قتل معرفی شده بود مدت‌ها متواری بود.

کریمی با تبیین مهمترین اقدامات انجام گرفته از سوی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین به منظور دستگیری متهم به قتل (مظنون اصلی) گفت: پس از بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی در نتیجه اعطاء نیابت قضایی به یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور و تلاش‌های مستمر ضابطین، متهم اصلی در یکی از مخفیگاه‌ها، دستگیر و تحت الحفظ به این حوزه قضایی دلالت و اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین بیان کرد: در حال حاضر متهم پس از دستگیری و اخذ بازجویی، به ارتکاب قتل اعتراف کرده و سپس با صدور قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد.

وی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی درباره علت دقیق بروز حادثه و رفع برخی ابهامات، تا روشن شدن سایر ابعاد ماجرا کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قتل عمدی بازداشت موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر