Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: با انجام بازرسی‌های لازم قیمت نهاده‌های مورد استفاده در مرغداری‌های استان استخراج و بر مبنای آن قیمت ثابت به مرغداران اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: نهاده‌های دامی به صورت کنترل شده و به نرخ مصوب دولتی توسط جهاد کشاورزی استان ارائه شده و لیست دریافت کنندگان ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: با بررسی تیم نظارتی لیست تمام مرغداری‌های دریافت کننده نهاده‌های دامی استخراج و قیمت‌های اعلامی کنترل می‌شود.

بهنام جو در ادامه با اشاره به  توزیع میوه عید در اردبیل خواستار تحلیل کارشناسی روند توزیع در استان شد افزود: باید تلاش شود نقاط ضعف این روند بررسی و در سال‌های بعدی مرتفع شود.

وی گفت: جامعه هدف برای توزیع میوه شب عید و همچنین تنظیم بازار اقلام ضروری قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است و باید تلاش کنیم قیمت‌ها در پایین‌ترین حد خود باشد.

در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی و دادگستری کل استان در خصوص روند تنظیم قیمت و مبارزه با گرانفروشی اقدامات انجام گرفته را بیان کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار توزیع میوه شب عید جامعه صنعت معدن کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750621

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین