Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:06:50 GMT

دادستان نظامی تهران از اردوگاه فشافویه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۸۹۱

دادستان نظامی تهران از اردوگاه فشافویه بازدید کرد

دادستان نظامی تهران از اردوگاه فشافویه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه، ترکی دادستان نظامی تهران به همراه حسینی نسب  معاون دادسرای نظامی و مرادی  بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی، سرهنگ حسنوند جانشین پلیس مبازره با مواد مخدر فاتب  از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید کنندگان از بخش های مختلف اردوگاه و کارگاههای خیاطی و مفتول سازی بازدید کردند و در خصوص نحوه  نگهداری و رفع مشکلات مددجویان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شهرکی، مدیر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه، ضمن خوشامد گویی و تشریح و معرفی بخشهای مختلف اردوگاه، در خصوص نحوه پذیرش و نگهداری مددجویان و نیز انجام اقدامات قضایی، فرهنگی و مددکاری و باز اجتماعی کردن مددجویان از طریق آموزش مهارتهای حرفه آموزی و بکارگیری آنها در کارگاه‌های بنیاد تعاون، توضیحاتی برای بازدید کنندگان ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش