Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@13:44:01 GMT

حفظ کل قرآن در جامعةالقرآن دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۸۹۶

حفظ کل قرآن در جامعةالقرآن دهدشت

حجت‌الاسلام عبدالوهاب اسلام‌پی،‌ رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت امام موسی کاظم(ع) کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جامعة‌القرآن واحد برادران دهدشت پسران 7 ساله را در 2 سال حافظ کل قرآن می‌کند.
وی افزود: کلاس‌های حفظ 10، پنج و 3 جرء،‌ جزء سی‌ام،‌ حفظ موضوعی،‌ حفظ سوره‌های منتخب و حفظ آیات منتخب به‌صورت خصوصی در مرکز تخصصی جامعة‌القرآن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جامعةالقرآن واحد برادران دهدشت بیان کرد: حوزه علمیه سفیران هدایت امام موسی کاظم(ع) کهگیلویه از افراد واجد شرایط در سال تحصیلی 98 ـ99 طلبه می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام اسلام‌پی یادآور شد: این جامعةالقرآن آماده همکاری با تمامی ارگان‌ها، نهادها،‌ادارات، مساجد،‌ مؤسسات،‌ مدارس و...جهت آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی حفظ کل قرآن پذیرش طلبه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم