Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محموله اول جمعیت هلال احمر کویت که روز جمعه وارد ایران شده به وزن ۴۰ تن و شامل ۴ دستگاه پمپ آب، ۶۰۰ بسته غذایی خانوادگی هر کدام به وزن ۲۳ کیلوگرم (برنج، شکر، شیرخشک، روغن خوراکی، ماکارونی، نمک، نخود فرنگی، خرما، کنسرو لوبیا، کنسرو ساردین، عدس) و ۵ تن اقلام دارویی و پزشکی است.

همچنین دومین محموله بشر دوستانه جمعیت هلال احمر کویت به وزن ۳۵ تن شامل هزار بسته غذایی خانوار به وزن هر بسته ۲۳ کیلوگرم، ۶۰۰ بسته غذایی خانوار به وزن هر بسته ۱۰ کیلوگرم و یک هزار و ۲۰۰ کیسه برنج برای هر خانوار به وزن ۵ کیلوگرم امروز وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله اول جمعیت هلال احمر کویت تحویل سازمان امداد و نجات شده و محموله دوم نیز در حال طی مراحل ترخیص و تحویل است. مقرر است این اقلام بعد از نیازسنجی در استان‌های سیل زده توزیع شود.

کد خبر 4584807

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل لرستان کویت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته و دچار آبگرفتگی شدند.  

محمودی با اشاره به ۱۳۸ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: به ۵ هزار و ۳۶۹ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۲۵ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۰۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۰۶ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۷۰۷ قوطی کنسروجات، ۲ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲ هزار و ۵۷۶ کیلوگرم نایلون، ۶۰۴ کیلوگرم حبوبات، هزار و ۴۸۴ تخته پتو، ۷۲۰ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹ بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۴ ست شست‌وشو، ۸۹ ست بهداشتی، و ۴۶ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین افراد توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۴۲ تیم عملیاتی متشکل ۸۸۱ نفر امدادگر و نجات‌گر در این عملیات حضور و به مردم این مناطق امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی