Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌ واحدی، گفت: ۹۶ هزار نفر در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان سمنان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «عبدالله واحدی» با اشاره به اینکه همزمان با ایام پایانی سال 97 و آغاز سال نو طرح نوروزی آرامش بهاری در 53 بقعه متبرکه و امامزاده این استان برگزار شد گفت: در اجرای این طرح 96 هزار نفر در پایگاه‌های پیش‌بینی‌شده اسکان نوروزی طرح آرامش بهاری اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه دراین استان 46 پایگاه اسکان در طرح آرامش بهاری پیش‌بینی‌شده بود اضافه کرد: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن برخی جاده‌های این استان در برخی از ایام، نسبت به اسکان مسافران و زائران در تعدادی از حسینیه‌ها و مساجد به‌صورت اضطراری و خارج از موارد پیش‌بینی‌شده اقدام شد.

 

وی تصریح کرد:همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، قریب 363 هزار نفر زائر، حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان سمنان را زیارت کردند.

 

به گفته واحدی در اجرای طرح آرامش بهاری حدود 685 نفر شامل همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه در این استان، اعضای هیات امنا، خادمان و اعضای مراکز فرهنگی و قرآنی و مبلغین بومی و اعزامی از قم در این طرح مشارکت و همکاری داشتند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به تهیه و توزیع غدای گرم بین مردم سیل زده جنوب دامغان و افراد گرفتار در جاده های استان سمنان گفت: توسط اعضای هیات امنای بقاع متبرکه و ادارات اوقاف شهرستان های سمنان، دامغان و دفتر نمایندگی اوقاف میامی در چند نوبت بیش از چهار هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.

 

وی با ابرازتاسف از واقعه جاری شدن سیل و بروز خسارت به هموطنان در برخی از استان های کشور ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم و مسئولان هر چه سریعتر نسبت به احداث سرپناه مناسب برای خانواده های سیل زده اقدام شود.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب سیل لرستان خوزستان خسارت سیلاب لرستان هلال احمر خبرگزاری شبستان طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری