Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: هفت هزار و ۲۳ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ،اماکن عمومی و بین راهی انجام شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ترکزاد در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در غالب ستاد نوروزی 1398 تا پایان روز 16 فروردین خدمات زیادی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: در واحد مبارزه با بیماری ها سه هزار و 49 نفر از کودکان واکسینه شدند و شش هزار و 904 دوز واکسن مصرف شد.

وی افزود: در طرح غربالگری هیپوتیروئید، 931 نوزاد ایرانی و 86 نفر اتباع و غیر ایرانی غربالگری شدند.

ترکزاد بیان کرد: هفت هزار و 23 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ،اماکن عمومی و بین راهی انجام شد که نمونه برداری از مواد غذایی 282 مورد، 607 نمونه برداری آب آشامیدنی و استخرهای شن انجام شد و موارد رسیدگی به شکایات مردمی 306 مورد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان