Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه ناحیه اهر از ارسال محموله کمک‌های مردمی اهر به مناطق سیل‌زده شمال کشور خبر داد، گفت: اهری‌ها محبت زلزله سال ۹۱ ارسباران را جبران می‌کنند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهر با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان در سیلاب اخیر در استان‌های شمالی و غرب کشور اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های مردمی شهرستان اهر در قالب یک کامیون اقلام غیرنقدی و 220 میلیون ریال به صورت کمک‌های نقدی به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ناحیه اهر افزود: محموله کمک‌های مردمی اهر که امروز به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده بود و سیل کمک‌های مردمی اهر و تحویل آن‌ها به پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر همچنان آماده جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی اهر به مناطق سیل‌زده هستند، گفت: اهری‌ها با تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود با هدف کمک به سیل‌زدگان سعی دارند تا محبت کمک‌های مردمی زلزله سال 91 منطقه ارسباران (اهر، ورزقان و هریس) را جبران کنند.

‌کمک‌های مردمی شهرستان سراب به استان‌ گلستان ارسال شدجمع آوری کمک‌های مردمی در کشمیر برای سیل زدگان ایران + تصاویرخسارت سیل به 20000 خانوار مددجو؛ کمک‌های معیشتی و تسهیلات اشتغال پرداخت‌ می‌شودکمک‌های مردمی استان سمنان به مردم سیل‌زده ادامه دارددومین محموله کمک‌های بشردوستانه کویت به سیل‌زدگان وارد ایران شدارسال کمک‌های بخش کشاورزی استان مرکزی به مناطق سیل‌زده

سیفی از جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم اهر به ارزش 220 میلیون ریال در پایگاه‌های بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته‌های آینده دومین محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی تحویل داده شده به پایگاه‌های بسیج شهرستان اهر به به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه اهر، خاطرنشان کرد: 48 بسته کنسرو تن‌ماهی و لوبیا، 60 بسته آب‌معدنی، 112 تخته پتو، 140 جفت کفش، 150 عدد لباس، بخاری 10 عدد، نان 132 بسته و اقلام بهداشتی و شوینده، فرش، والر، روغن، قند، شیر خشک و ... از جمله اقلام بارگیری شده در نخستین محموله کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌های بسیج اهر است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی