Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حیدرعلی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان ، طرح پاکسازی مناطق آلوده با محوریت برخورد با معتادین متجاهر تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر رده های عملیاتی این فرماندهی با شناسایی مناطق آلوده حاشیه شهر چابهار 120 معتاد متجاهر را طی هفت روز گذشته جمع آوری کردند.

100 نفر از معتادان بهبودیافته در شهرداری کرمان به‌کارگیری می‌شوند‌درمان معتادان متجاهر در دراز مدت موفق نبوداستاندار تهران: نگرانی ‌سرریز ‌سدهای استان تهران نیستیم/معتادان ‌دره فرحزاد جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از این افراد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی افراد معتاد به مراکز ترک اعتیاد بمعرفی شدند.

کیخا  خاطر نشان کرد: طرح های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی به صورت دوره ای در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد