Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@16:04:28 GMT

حرف آخر| الهلال و الاهلی «مسی» ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۹۹۷۰

به گزارش پارس نیوز، 

در جدول لیگ عربستان تیم النصر که به ذوب‌آهن باخت صدرنشین است! حالا بماند که ذوب‌آهن در لیگ ایران (که فقط ۳، ۴ تیم درست و حسابی دارد) دهم است! در لیگ عربستان الهلال دوم است و الاهلی پنجم. وضعیت الهلال آن‌قدر بحرانی است که سرمربی‌اش در آستانه برکناری است و شاید اگر به استقلال ببازد، کارش تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی هم اصلاً تیمی شکست‌ناپذیر نیست و به‌خصوص در خط دفاعی مشکلات عدیده‌ای دارد.

استقلال به رغم تمام مشکلاتی که دارد، می‌تواند الهلال را شکست دهد و این کار دور از دسترس نیست یا نیاز به معجزه ندارد. پرسپولیس هم می‌تواند دوباره الاهلی را ببرد و نتایج قبلی را جبران کند. در شرایط فعلی اصلاً نباید از الهلال و الاهلی غول ساخت. آن‌ها لیونل مسی ندارند که مثل بازی با اتلتیکو ۷، ۸ بار توپ را از وسط زمین بگیرد و همه را دریبل کند. اینکه بگوییم تیم‌های عربی بازیکن ۴۰، ۵۰ میلیون دلاری دارند فقط و فقط گول زدن مخاطب است. با این استدلال اساساً هیچ تیمی در دنیا نباید جلوی بارسا و رئال و یوونتوس و بایرن و پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، چون هزینه‌های آن‌ها سر به فلک می‌کشد. نکته دیگر اینکه چند سالی است استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی هم مثل سپاهان و ذوب‌آهن خوب پول خرج می‌کنند. همین الان حساب کنید با دلار ۱۳۷۰۰ تومانی (تا لحظه انتشار روزنامه!) هزینه برانکو، دستیارانش، بشار رسن، بودیمیر، شفر، دستیارانش، پاتوسی، ایسما، طارق، منشا و... چقدر می‌شود. استقلال و پرسپولیس مثل ۳۰ سال پیش نیستند که روی کاکل پروین و پورحیدری اداره شوند و این‌روز‌ها کلی پول خرج می‌کنند. با این تفاسیر اینکه انتظار داشته باشیم استقلال بعد از ناکامی در دو جام داخلی الهلال را ببرد و پرسپولیس الاهلی را شکست دهد اصلاً انتظار زیادی نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جدول عربستان ایران استقلال مشکلات پرسپولیس لیونل مسی زمین بازی پول دلار استقلال و پرسپولیس بازی پرسپولیس دلار زمین لیونل مسی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!

طرفداری| پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند. 

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟