Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@10:05:09 GMT

مصدومیت کار دست لژیونر ایرانی داد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۰۳۳

رسانه بلژیکی با اعلام این که کاوه رضایی در بازی امشب (دوشنبه) برابر استاندارد غایب است، اعلام کرد: این بازیکن بار دیگر دچار مصدومیت شده و احتمالا تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

کاوه رضایی همچنان شرایط بدی در تیم بروخه دارد. این بازیکن ایرانی که گران‌ترین خرید تیمش محسوب می‌شود، همچنان از شرایط بدی دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای فصل در گلزنی ناکام بود و در ادامه‌ یکی پس از دیگری مصدومیت به سراغش آمد و قطعاً در بازی حساس امشب تیمش غایب است.

نگرانی‌ها درباره کاوه رضایی رو به افزایش است و به نظر می‌رسد که این فصل برای او به طور کامل به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند با پیراهن تیمش در فصل جاری به میدان برود.

کاوه رضایی با جدایی از تیم شارلوا به بروخه پیوست و در تیم جدید خود تنها یک گل به ثمر رساند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی استاندارد لژیونر ایرانی کاوه رضایی بروخه بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی