Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - نتفلیکس نسبت به قطع دسترسی کاربران محصولات اپل به این سرویس پخش و استریم آنلاین فیلم و سریال واکنش نشان داد.

روز گذشته بود که اخبار و گزارش‌های متعددی مبنی بر قطع دسترسی کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد به سرویس نتفلیکس که بزرگترین پلتفرم پخش و استریم آنلاین محتوا در جهان به شمار می‌رود، در فضای مجازی منتشر شد و سر و صدا و جنجال‌های فراوانی را به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنها که بدون شک از طرفداران پر و پا قرص نتفلیکس بوده و همواره فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را از این طریق به صورت آنلاین تماشا می‌کرده‌اند، عنوان کردند که دیگر قادر به دسترسی به این سرویس از طریق محصولات اپل نیستند. این کاربران با استفاده از قابلیت ایرپلی (Apple’s AirPlay) قادر بودند که از محتوای موردنظر خود در پلتفرم نتفلیکس بهره مند شوند که حالا دسترسی آنها قطع شده و دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون در دسترس کاربران اپل قرار گرفته بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حالا نتفلیکس در واکنش به جنجال‌هایی که از روز گذشته فضای مجازی را در بر گرفته است، خاطرنشان کرده که این مساله صرفاً به خاطر محدودیت‌های فنی و تکنیکی در اپلیکیشن و قابلیت ایرپلی (Airplay) در پلتفرم این سرویس رخ داده است و ربطی به عمدی یا خصمانه بودن آن ندارد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، به نظر می‌رسد که نتفلیکس، به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش و استریم آنلاین محتوا، فیلم و سریال از ورود اپل به این حوزه ناراضی است و بدین ترتیب تصمیم گرفته است که رابطه خود را با این شرکت قطع کرده و به حداقل برساند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نتفلیکس آیفون آیپد ویدئوی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟

سریال «حشاشین» به دلیل آنچه «ساخت مغرضانه سیاسی» خوانده شده، در پلتفرم‌های کشورمان مجوز انتشار ندارد.

به گزارش ایسنا، سریال «حشاشین» روایتی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

این سریال توسط عبدالرحیم کمال نوشته شده و توسط پیتر میمی کارگردانی شده است.

فیلمبرداری آن دو سال به طول انجامید. قرار بود در ماه رمضان سال گذشته پخش شود و به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از سریال در مالتا و قزاقستان، نمایش آن تا امسال به تعویق افتاد.

اما در پی منتشر نشدن این سریال از پلتفرم‌های داخلی، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا تاکید کرده است: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد