Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:00:01 GMT

دیدار دبیران شورای امنیت ملی ازبکستان و قزاقستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۲۹۷

دیدار دبیران شورای امنیت ملی ازبکستان و قزاقستان

دبیران شورای امنیت ملی ازبکستان و قزاقستان درباره مبارزه با افراط گرایی و هم چنین عبور و مرور از مرزهای دو کشور دیدار و گفتگو کردند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ بین الملل نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از AKIpress، وزارت امور خارجه ازبکستان اعلام کرد که با هدف گفتگو پیرامون وضعیت افغانستان، مبارزه با افراط گرایی و عبور و مرور در نقاط مرزی کنفرانسی دو جانبه بین شورای امنیت ملی ازبکستان و قزاقستان در تاشکند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنفرانس طرفین توافق کردند تا در زمینه پیشگیری از افراط گرایی، مبارزه با نقض قوانین گمرکی، بهبود روابط همسایگی، ثبات و توسعه پایدار در آسیای میانه تبادل تجربه کنند. همچنین قرار شد تا ابتکارات و توصیه هایی برای همکاری های امنیتی بیشتر بین دو کشور تدوین گردد.

ازبکستان بار دیگر برای میزبانی از مذاکرات صلح افغانستان اعلام آمادگی کردپرونده گلناره کریم‌اوا همچنان موضوع روز ازبکستاندیدار معاون سیاسی طالبان با وزیر امور خارجه ازبکستانتلاقی منافع ازبکستان و ایالات متحده در افغانستانتاشکند و بانک جهانی به نتیجه رسیدند؛ هیچ گریزی از بروز مشکلات اقتصادی در راه رسیدن به اصلاحات در ازبکستان وجود ندارد

 

انتهای پیام/

R7650/P/S8/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آسیای میانه اخبار "قزاقستان" ازبکستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیای میانه ازبکستان آسیای میانه ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد