Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سعید نبیل روز دوشنبه در دومین جلسه کمیته راهبردی کمک به سیل زدگان کشور ضمن تشریح اقدامات انجام شده طی چند روز گذشته، افزود: از سازمان صمت استان امروز به عنوان متولی تولید و صنعت انتظار بالایی وجود دارد تا در مقوله کمک به هموطنان سیل زده همراهی بیشتری داشته باشد.
وی اضافه کرد:در همین راستا دومین کمیته راهبردی صنعت،معدن و تجارت استان با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستان و با همراهی تشکل های بخش خصوصی تشکیل شده است و تا دستیابی به نتایج مطلوب و برداشتن گام های بلند برای کمک رسانی به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود: در مجموعه کمیته راهبری استان قزوین سه کارگروه فرعی متشکل از بخش صنعت، بازرگانی و اصناف و بخش معدن تشکیل شده است تا تلاش های صورت گرفته سریع تر به نتیجه برسد.
نبیل از اعلام لیست اقلام کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم سیل زده کشور از طریق هلال احمر،دفتر نمایندگی ولی فقیه استان،سپاه پاسداران، کمیته امداد و... خبر داد و گفت: امیدواریم بخش های مختلف مجموعه صمت استان و تشکل ها بتوانند با وحدت رویه و اولویت بندی های اعلام شده به صورت متمرکز و برنامه ریزی شده نسبت به جمع آوری اقلام اقدام کنند تا در اولین فرصت برای ارسال کالاها برای مناطق سیل زده اقدام شود.
وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده در این راستا داوطلبانه و به صورت خودجوش صورت می گیرد و امیدواریم بتوانیم در راه رضای حضرت حق گام های بلندی را برداریم.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین سپاه پاسداران سیل صنعت معدن و تجارت استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید ۸۵ هزار تن مرغ در قزوین تا پایان سال جاری
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • تلفیق هنر دست و صنعت