Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:22:04 GMT

سپاه پاسداران مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۵۱۴

سپاه پاسداران مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است

در پیام بهرام سرمست که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت اسوه آزادگان جهان و حماسه آفرین واقعه جاودان عاشورا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) بنام روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: صیانت و پاسداری از دین و انقلاب، افتخار والایی است که نصیب پاسداران غیور انقلاب اسلامی شده است و دلاورمردان سپاه همیشه سرافراز با تمسک به فرهنگ عاشورا، جهاد و مبارزه در راه خدا و مجاهدت و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با شجاعت و فداکاری در این راه پرافتخار، خالق حماسه های جاوید شده اند.
پیام حاکی است: نقش مهم، بی بدیل و تعیین کننده سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
در این پیام اضافه شده است: روز جانباز نیز روز انسان های بزرگ و شایسته ای است که به عنوان مظهر شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی و نماد عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران، پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خود به اهتزاز در آورده‌اند. شاهدان زنده ای که تقدیر و مشیت الهی بر آن شد تا در کارزار جهاد و شهادت، از قافله شهدا باز مانده تا وجود پر خیر و برکتشان مایه عزت و سربلندی برای نسل های بعدی باشد.
استاندار قم در این پیام ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، فرارسیدن فرخنده روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهان و کارکنان فداکار سپاه علی بن ابیطالب(ع) و جانبازان و ایثارگران معزز استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگی آنها را در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

** استاندار قم همچنین در پیامی انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی را تبریک گفت.
سرمست در این پیام خطاب به حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت جدید آستان قدس رضوی آورده است: خدمت در مشهد مقدس و در جوار آستان نورانی امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، توفیق ارزنده ای است که به لطف الهی و در پرتو اعتماد رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) نصیب جنابعالی شده است.
پیام ادامه یافته است: ضمن ابراز خرسندی و تبریک این انتصاب ارزشمند، به خصوص سابقه مدیریت درخشان جنابعالی در استان قم، امیدوارم در سایه سار حضرت ولی عصر(عج)، در مسیر تابناک خدمت رسانی به زائران و مجاوران هشتمین پیشوای شیعیان جهان و اداره شایسته امور آن پایگاه مهم معنوی، موفق و مستدام باشید.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، فروردین ماه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.
1175 /
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای شیعیان مشهد مقدس نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان