Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:38:51 GMT

رانندگان از مسیر شوشتر - ملاثانی - اهواز تردد کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۰۶۰۳

رانندگان از مسیر شوشتر - ملاثانی - اهواز تردد کنند

اهواز - ایرنا - رئیس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل بسته شدن جاده ترانزیتی شوش - اهواز به علت آبگرفتگی و سیلاب، رانندگان می توانند از مسیر شوشتر - ملاثانی - اهواز و بر عکس به عنوان جاده جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اینکه جاده ترانزیتی شوش - اهواز از روز شنبه دچار آبگرفتگی شد ولی از یکشنبه (دیروز) به طور کامل بسته شد از رانندگان خواست از این مسیر خطرآفرین تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: بخش هایی از خط رفت اتوبان اهواز - آبادان باز است ولی خط برگشت آبادان - اهواز به علت آبگرفتگی بسته است.
رئیس پلیس راه خوزستان در ادامه افزود:برخی رانندگان عبوری با وجود اعلام مسدود بودن مسیرها ، اصرار دارند به حرکت خود ادامه دهند که در این صورت برای متخلفان و کسانی که از فرمان پلیس تخطی کنند اعمال قانون خواهد شد.
سرهنگ دولتشاهی تاکید کرد: تا زمانی که مسیرهای در معرض سیلاب به وضعیت ایمن و پایداری نرسند ، پلیس از تردد خودروها جلوگیری می کند.
وی گفت: بجز این 2 مسیر بقیه راههای شریانی و اصلی استان خوزستان باز هستند و تردد در آنان جریان دارد.
به گزارش ایرنا بخش هایی از مناطق شمالی اهواز یعنی در حوزه پلیس راه قدیم ، شهرک صنعتی شماره 2 و کیانشهر به سمت سه راه خرمشهر از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه با سریز آب سد تنظیمی کرخه در حمیدیه و انتقال از کانال سلمان و چمران دچار آبگرفتگی شدند.
با این حال جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفته با وجود آنکه ، این کلانشهر با سیلاب 2 رودخانه کرخه و کارون تهدید می شود و خطری جدی در کمین شهروندان نیست.در این راستا برای حفظ جان شهروندان محدودیت هایی از سوی راهنمایی و رانندگی در پل روگذر کیانشهر برقرار شده است.
فرماندار اهواز از شهروندان اهوازی خواست به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود اعتنایی نکنند و اخبار موثق را از رسانه های ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.
به گزارش ایرنا سیلاب مهیب و طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون سبب آبگرفتگی مناطق وسیعی از شهرهای دشت آزادگان ، شوش ، شوشتر(شعیبیه) ، حمیدیه ، بستان و بخش های الهایی و اسماعیلیه اهواز شده است.
بیش از 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال ، مرکز ، غرب و جنوب خوزستان دچار آبگرفتگی شده است و بیش از 400هزار نفر در معرض سیلاب طغیانگر قرار گرفته اند.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان 152 تیم برای امداد رسانی به سیل زدگان تشکیل شده است. همچنین تاکنون 47 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان در استان ایجاد شده است و 30 هزار و 400 نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شده اند.
6065/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 پليس راه خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است