Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: آبگیری سد مخزنی سیاهو در سال 98 و فاز یک آبرسانی از دشت مختاران به بیرجند ، از مهمترین پروژه‌های این شرکت در سال 98 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین امامی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  پس از سال ها خشکسالی، امسال بارندگی‌های خوبی در سطح کشور داشتیم هرچند در مناطقی از کشور سیلاب به وجود آمد که امیدوایم با کمک همه مردم و ارگانهای ذیربط هرچه زودتر مشکلات این مناطق برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال گذشته امورات شرکت با کمترین دغدغه به سوی اهداف خود پیش رفت. هم در پروژه های عمرانی اقدامات موثری انجام شد و هم در جهت امور جاری و وظایف ذاتی شرکت به اهداف خودمان نزدیک شدیم و سال نسبتا موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتیم.     امامی با اشاره به اینکه ما به عنوان کم آب‌ترین استان کشور نیاز به فعالیت جدی تری داریم ، اظهار کرد: امیدوارم با همدلی بیشتر و کار تیمی بتوانیم بدون دغدغه به سوی اهداف حرکت کنیم  و به نحو شایسته در خصوص تامین ،انتقال و حفاظت از منابع آبی استان گام برداریم.     وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته،گفت: در حوزه حفاظت و بهره برداری اقدامات خوبی انجام شد و با اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی کسری مخزن دشت‌ها به کمتر از 120 میلیون متر مکعب رسید و این نشان دهنده این است که با وجود بارندگی کم در سال های قبل به میزان قابل توجهی کسری مخزن جبران شده است و امیدواریم در برنامه 5 ساله کسری مخزن به صفر برسد و در افق 20 ساله نیز کسری مخزن انباشته جبران شود.     مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار کرد: موضوع حریم و بستر رودخانه‌ها باید جدی گرفته شود و در ساماندهی رودخانه های استان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته و بیش از 7 میلیار تومان پروژه عمرانی اجرایی شد.       امامی بیان کرد: با اطلاع ‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم می‌توان از بسیاری از خطرات در مواقع سیلاب جلوگیری کرد.     وی گفت: به بحث آمار برداری توجه ویژه ای شده است تا بتوانیم آب تجدید شونده مان را احصاء و میزان مصرف را مشخص کنیم تا در مجموع با آمار برداری دقیق و اطلاعات کافی برنامه ریزی دقیقی جهت تامین آب در بخش های مختلف داشته باشیم .     مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی به برنامه‌های این شرکت در سال 98 اشاره کرد و گفت: در سال جاری شرکت اهداف بزرگی در پیش دارد که از آن جمله می‌توان به آبگیری سد سیاهو  و اتمام فاز یک پروژه آبرسانی به بیرجند از دشت مختاران اشاره کرد.     امامی خاطرنشان کرد: همچنین توجه به افت کیفی آب نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت است که بطور جد مورد توجه قرار گرفته است.     وی همچنین بر تدوین برنامه عملیاتی مناسب تاکید کرد و گفت: اصلاح فرآیندها و ارزیابی مستمر آن ها از اولویت های این شرکت در سال جاری خواهد بود.     مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان‌جنوبی اظهار کرد: باید تلاش کنیم و با بهره‌برداری از خلاقیت‌ها و استعدادها  و همچنین با خدمت به موقع، منظم و دقیق در جهت شعار سال که همان "رونق تولید" است حرکت کنیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: :در سال جاری مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای استان ایلام ضمن تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تبریک روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات زیرساختی، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز فاصله زیادی با ایده آل‌ها داریم، افزود: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع فرسودگی شبکه آبرسانی داریم به گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی در فصل گرم با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: امید می‌رود با پشتیبانی شرکت آبفای کشور، حمایت‌های استاندار استان ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت آبفا گفت: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حال طراحی و اجرا است که امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد افتتاح پیش از موعد این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی حدود ۱۱ سال که در دست اجرا است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و مخازن احداث شده، و ففط احداث تصفیه‌خانه آب باقی مانده است، با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد، سال جاری شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان ۶۹ روستا در طرح آبرسانی قرار دارد که تاکنون کار آبرسانی به چهار روستا به انجام رسیده است، با اجرای کامل این پروژه‌ها مشکل کم‌آبی در روستاها برطرف خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه سقایی زائرین اباعبدالله (ع) افتخار مردم استان ایلام است، اضافه کرد: اداره آبفای شهرستان مهران جوابگوی آبرسانی برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی نخواهد بود و از طرفی برای اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب مهران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده است، اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ایلام و همچنین قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آبفای کشور در انتخاب وی، افزود: پیگیری برای اتمام پروژه‌ها در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مهم‌ترین برنامه کاری ما است.

کد خبر 749135

دیگر خبرها

  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد