Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و ورزشکاران کشورمان در جمع برترین‌های دنیا قرار گرفتند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو در ماه آوریل از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و پاراتکواندوکاران کشورمان در جمع برترین‌های دنیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

بر این اساس مهتاب نبوی با کسب 110 امتیاز همچنان در صدر رنکینگ وزن 58- کیلوگرم  (K41) قرار دارد.

 

در بخش مردان سعید صادقیان‌پور نماینده وزن 61- کیلوگرم  (K42)با کسب 289 امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد و سجاد جوانبخت در این وزن و در کلاس (K44) با 76.63 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

 

محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم و در کلاس (K42)با 59.54 امتیاز رده ششم جهان را به خود اختصاص داد و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با 14.64 امتیاز و با 3 پله صعود در رده هفدهم قرار گرفت.

 

احمد نریمانی هوگوپوش وزن مثبت 75 کیلوگرم در کلاس (K42) با کسب 252.60 امتیاز همچنان در رده نخست جهان قرار دارد. مهدی بهرامی آذر در همین وزن و در کلاس (K43) با کسب 110 امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

 

مهدی پوررهنما نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان در کلاس (K44)با 281٫12 همچنان در صدر نخست رنکینگ جهان قرار دارد. محمود جعفرزاده دیگر پاراتکواندوکار ایران در همین وزن با 79.70 امتیاز با یک پله صعود در رده دهم قرار دارد و علیرضا بخت در این وزن نیز با 9 پله صعود جایگاه پنجاه و هشتم ایستاد.

 

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم و در کلاس (K44) با 181.74 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد و حامد حق‌شناس دیگر نماینده کشورمان در این وزن با 67.92 امتیازدر رده چهاردهم قرار گرفت.

  تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان