Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این برنامه پایتخت نشینان همراه با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی همچون پیوس، کریمی، فنونی زاده و ... به صورت گروهی در کنار یکدیگر به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به مناسبت ۶ آوریل که از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی “ ورزش درخدمت صلح و توسعه” نامگذاری شده است، برنامه دوشنبه های ورزشی این هفته در سطح بوستان های منتخب مناطق ۲۲گانه پایتخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رباطی ضمن حضور در پویش دوشنبه های ورزشی که در منطقه 16در حال  برگزاری بود، با اشاره به روز جهانی ورزش درخدمت صلح و توسعه، ورزش را عاملی برای حضور دسته جمعی مردان و زنان در برنامه های اجتماعی با حفظ ارزش های دینی و احترام به فرهنگ‌های گوناگون دانست.

وی افزود: این پویش ورزشی با تاکید بر احترام متقابل و ایجاد روحیه فعالیت گروهی اجرا می‌شود.

رباطی تاکید کرد: شرکت در فعالیت های ورزشی به منظور تامین سلامت و افزایش مشارکت اجتماعی برای تمام سنین به ویژه جوانان و سالمندان بسیار مهم و ضروری است.

قرار است پویش دوشنبه های ورزشی به صورت هفتگی در مناطق 22گانه تهران اجرا شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری مردان و زنان سالمندان سازمان ملل متحد سالمندان شهرداری تهران دوشنبه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت، اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق