Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@02:21:51 GMT

افتتاح رسمی پل ماژین در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۵۲۶

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده‌ در منطقه سیل‌زده ماژین استان ایلام پیرامون روند بازسازی مناطق و زیرساخت‌های آسیب دیده در سیل اخیر گفت: در سفر هفته گذشته به ایلام و حضور میدانی در مناطق سیل‌زده مقرر گردید نسبت به احداث پل‌های ارتباطی بخش ماژین و پل «‌گاومیشان» دره‌شهر اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انجام این مهم قول داده شده در نخستین اقدام، ظرف ۴۸ ساعت پل ارتباطی ماژین نصب و مورد استفاده و تردد سیل‌زدگان «ماژین» قرار گیرد که به فضل الهی و همت جهادی نیروهای متخصص و اجرایی نیروهای هوا فضای سپاه این عملیات به سرعت انجام پذیرفت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: برای نصب پل وحدت و نیز پل اصلی «‌گاومیشان» هم با تفاهم‌نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بر آن هستیم در بالاتر از جایگاه قبلی که طول دهانه بیش از ۱۲۰ متر بود‌، در جایگاه جدید که طول دهانه به ۶۰ متر می‌رسد پل نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: سفر امروز به استان ایلام، حضور مجدد در میان سیل‌زدگان، نظارت و برآورد اقدامات انجام شده و همچنین آغاز به کار نصب پل«گاومیشان» است که در صورت نصب این پل امکان ارتباط استان ایلام با لرستان مجدد برقرار می‌شود.

یادآور می شود از صبح امروز(دوشنبه ) با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تردد در پل دوم بخش ماژین در روستای میدان خلف آغاز  گردید و همزمان با این بازگشایی، مردم و اهالی این منطقه ضمن استقبال و قربانی کردن گوسفند، از این اقدام جهادی پاسداران انقلاب قدردانی نمودند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل فرمانده نیروی هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!