Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@17:47:30 GMT

سخنگوی قوه قضاییه تغییر کرد/ اژه‌ای رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۵۴۵

سخنگوی قوه قضاییه تغییر کرد/ اژه‌ای رفت

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مبنی بر واگذاری سمت سخنگویی دستگاه قضایی، با توجه به ماموریت های جدید ایشان اظهار کرد: جهاد و اجتهاد آقای محسنی اژه‌ای بر هیچکس در قوه قضاییه پوشیده نیست و حضور ایشان در دستگاه قضایی همواره مغتنم و موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به درخواست آقای اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضاییه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایشان در سمت سخنگویی، ان‌شاءالله آقای اسماعیلی که از قضات شریف و مدیران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضایی هستند، به عنوان سخنگوی قوه قضاییه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند داشت.

براساس این گزارش، سخنگوی جدید قوه قضاییه علاوه بر ریاست کل دادگستری استان تهران، سمت‌هایی از جمله ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و همچنین دادستانی مشهد را در کارنامه خود دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضاییه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان