Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:05:10 GMT

مقام ارشد دولت ترامپ: ایران باید با آمریکا آشتی کند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۵۸۰

مقام ارشد دولت ترامپ: ایران باید با آمریکا آشتی کند

مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا در یادداشتی نوشته ایران باید با آمریکا آشتی کند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «برایان هوک»، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در یادداشتی در روزنامه نیویورک‌تایمز خواستار کنار گذاشتن سیاست‌هایی شده که به جدایی واشنگتن و تهران منجر شده و نوشته که ایران بایستی با آمریکا آشتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم حضور میلیونی مردم در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هوک در یادداشتش با عنوان «ایران باید با آمریکا آشتی کند» ادعا کرده که این جشن، اشتیاقی در میان مردم عادی ایران ایجاد نکرده است. 

هوک که دولت کشورش در مقاطع مختلف تاریخ از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ملت ایران فروگذار نکرده تلاش کرده عامل اختلافات میان دو کشور را به سیاست‌های تهران بعد از پیروزی انقلاب نسبت دهد.

او در بخشی از این یادداشت می‌نویسد: «آیا وقت آن نیست که حکومت ایران 40 سال سیاست شکست و سوء مدیریت را کنار بگذارد؟ وقت آن نیست سیاست‌هایی که مردم ایران و آمریکا را از 1979 جدا کرده‌اند کنار گذاشته شوند؟»

علی‌رغم آنکه دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ورود به کاخ سفید ایرانی‌ها را از ورود به خاک آمریکا منع کرده، هوک می‌نویسد: «مردم ایالات متحده و ایران باید با یکدیگر روابط دیپلماتیک داشته باشند.»

مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا وعده داده در صورت از سرگیری روابط میان دو کشور «مغزهای متفکر دو کشور» می‌توانند مشکلات ایران را حل کنند. او همچنین نوشته آمریکا آماده تعامل با حکومتی از ایران است که مبنای آن احترام متقابل و پیگیری منافع دوجانبه است. 

واکنش حزب‌الله به ممانعت آمریکا در برابر کمک‌های جهانی به سیل‌زدگان ایرانظریف: ایران کشوری مسئول و صلح‌طلب است

انتهای پیام/

R36444/P36446/S8,89,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است