Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@16:42:30 GMT

رابطه شرف‌الشمس و بهائیت چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۶۰۵

رابطه شرف‌الشمس و بهائیت چیست؟

رابطه شرف‌الشمس و بهائیت چیست؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از پیروزی ارزشمند نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر که موجب شد دو پله از منطقه سقوط فاصله بگیرند، پیامی احساسی به شرح زیر برای هواداران تیمش منتشر کرده و نوشته است:

«من یکی از شما هستم؛ برادر کوچک‌تر  شما 
در همه روزهایی که در قائمشهر زیبا نبودم خدا شاهد است که مثل یک هوادار نتایج تیممان را دنبال می‌کردم، با بردش به آسمان می‌پریدم و با باختش حرص می‌خوردم. رابطه من و نساجی یک رابطه کاری نیست. دلم با این تیم گره خورده تا ابد تا همیشه... . حالا هم دلم قرص است از همان روز اول هم مطمئن بودم که قرار نیست اسیر سختی کار و دشواری مسیر شویم. ما با هم در کنار هم می‌توانیم از پس هر مشکلی برآییم، من به عنوان برادر کوچک‌ترتان اطمینان داشتم که میشود روی تک تک شما حساب کرد؛ می‌دانستم تنهایمان نمی‌گذارید.

شما مرد روزهای سخت هستید و کارهای سخت امروز وظیفه دارم از تک تک شما تشکر کنم. اگر امروز قدری نور از روزنه امید پرتر می‌تابد، بزرگترین دلیلش حضور پرشور شماست. بازیکنانم وقتی سکوهای پر از عشق را می‌بینند دیگر راهی ندارند تا پای جان بجنگند، در کنار شما و با مدیریت حاج رضا حدادیان می‌رویم تا دوباره روزهای آفتابی را تجربه کنیم.

کار من و شما تمام نشده است. شک ندارم شما از من مصمم‌تر هستید که تیممان به ساحل آرامش برسد. پس منتظرتان هستیم تا مقابل پرسپولیس یک بار دیگر نشان دهیم در مازندران رنگ قرمز فقط یک معنا دارد؛ نساجی کبیر من و بازیکنانم قول میدهیم تا هر چه داریم رو کنیم تا دوباره با هم بخندیم.
ما در کنار هم می‌جنگیم؛ برای نساجی کبیر.»

دیگر خبرها

  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • رابطه ها که تموم می شن ۲ جور آدم داریم... (فیلم)
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد