Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@15:19:34 GMT

برنامه «صراط»، نشانی از بی نشان ها

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۷۰۶

برنامه «صراط»، نشانی از بی نشان ها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «صراط» به تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی از 19 فرودین ماه و همزمان با اعیاد شعبانیه به روی آنتن می رود.

عنایتی تهیه کننده و کارگردان این ویژه برنامه مناسبتی گفت: «صراط» در قالب مستند گونه ویژه تمام مناسبت های مذهبی و فرهنگی در طول سال تهیه و تولید می شود و  قسمت اول و دوم این برنامه 19 و 20 فروردین همزمان با ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) ساعت 22 پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی در خصوص محتوای برنامه گفت: این برنامه در مدت زمان 45 دقیقه از چند بخش نمایشی و مستند تشکیل شده است، در قسمت مستند این برنامه به صورت غیرمستقیم به موضوع مذهبی و فرهنگی روز می پردازیم. به طور مثال در ویژه برنامه ولادت امام حسین (ع) مستندی از زندگی و فعالیت حسین تنکابنی شاگرد استاد فرشچیان تهیه کرده ایم وی  طراح نگاره های زیبای گنبد امام حسین(ع) است . تنکابنی هم اکنون در عراق و شهر سامرا مشغول به کار می باشد. در قسمت دوم برنامه « صراط» می پردازیم به سازنده ی درب های حرمین شریفین عراق از جمله حرم امام حسین و حرم حضرت عباس (ع) یعنی آقای محمد حسین ایرانپور ، ایشان هم اکنون در حال آماده سازی لوسترهای حرم ها می باشد.

وی افزود:در قسمت نمایشی «صراط» یک فیلم کوتاه پخش می شود که یک داستان دراماتیک مرتبط با موضوع برنامه توسط بازیگران مهمان اجرا می شود. تصویربرداری این بخش در لوکیشنی واقع در اصفهان تولید می شود ، این مکان که مسجد تاریخی علی قلی آقا نام دارد قدمتی بالغ بر ۴۰۰ سال دارد.

عنایتی در پایان گفت:مجری طرح «صراط» موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان است که برای گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می کند.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین پوشش جهان فرهنگ و هنر مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر یکشنبه در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان افزود: اجبار خرید لباس فرم جدید از سوی مدارس، ممنوع بوده و چنانچه موردی در استان مشاهده شود با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: اگر لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد، اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.

جمالی آرند تصریح کرد: هیچ مدیر مدرسه‌ای بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارداد داشته باشد.

وی افزود: چنانچه مدیری به اجبار دانش آموز و یا اولیا را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند، تخلف بوده و طبق قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 6097537

دیگر خبرها

  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم