Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:44:00 GMT

سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۰۷۲

سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی شود

استاندار اصفهان گفت: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی رونق تولید را به معنای واقعی اجرایی و عملی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در نشست صمیمانه با صنعتگران شهرک صنعتی جی و هیأت مدیره این شهرک تاکید بر اینکه در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی گردد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که اشتغال در درجه اول ثابت و سپس افزایش یابد و در جهت اجرایی نمودن رونق تولید قدم جدی و علمی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه وظیفه مدیریت استان این است که مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را حل و فصل نماید، تصریح کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید در جلسه ای با مدیران صنایع ذیربط و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات را بررسی و تا حدی که در استان امکان پذیر است مرتفع کنند.

رضایی با بیان اینکه حل بخشی از مشکلات در محدوده اختیارات مدیریت استان نیست، افزود: باید این مسائل نیز جمعبندی و به هیأت دولت منعکس شود.لازم است با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی احصا و با توجه به اختیارات این ستاد بررسی و مرتفع می شود، افزود: با توجه به دستور رئیس بانک مرکزی ۶ نفر از مدیران برای تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انتخاب و به ایشان منعکس شده است و پس از صدور احکام این افراد که از بخش های مختلف بانک ها، اتاق بازرگانی و سازمان برنامه و بودجه استان هستند مسائل در این کمیته مطرح و نسبت به رفع آن ها بر اساس قانون اقدام می شود.

رضایی با بیان اینکه مدیریت استان به همراه مدیران و معاونین استانداری در نظر دارد به صورت هفتگی در واحدهای تولیدی حضور بهم رساند و مسائل و مشکلات واحدها را از نزدیک بررسی کند، تصریح کرد: مسائلی که در استان قابل رفع باشد با تمام وجود روانسازی خواهد شد و آن دسته از مسائلی هم که به تهران منعکس می شود از وظایف خود می دانیم که پیگیری های لازم را برای رفع آن ها داشته باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان اشتغال رونق تولید شهرک صنعتی عباس رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند