Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@06:05:18 GMT

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۲۱۶

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان معرفی شد

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان امروز با حضور حجت الاسلام جعفررعایتی و جمعی از مسئولان در گرگان برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام قاسم پور که پیش از این مسئول نمایندگی سپاه علی آباد  کتول بود بعنوان مسئول جدید نمایندگی  ولی فقیه سپاه گرگان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسم  علیرضا ریاحی  مسئول پیشین نمایندگی  ولی فقیه سپاه گرگان چندی پیش با حفظ سمت معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان شده بود .

حجت ااسلام جعفر رعایتی در این مراسم اظهار کرد:  در این زمانی که در استان  با سیل ویرانگری مواجه شدیم باید همه با هم دست بهددست هم دهیم و بصورت جهادی به امدادرسانی و سپس بازسازی هرچه زودتر این مناطق بپردازیم .

وی با بیان اینکه در همه شهرها رودخانه  و حریم وجود دارد، گفت:  سیل زمانی اتفاق می افتد که حریم حرمتش نگه داشته نشود  و به گفته کارشناسان لایروبی های حریم رودخانه ها انجام نشده بود و بسیاری از شهرها تخریب شد.

رعایتی ادامه داد: انسان هم این است، تا وقتی پیروی از خدا می کند بالامی رود و حرمت دارد به محض این حرمت حفظ نشد نابود می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: دشمن بعد از چهل سال متوجه شد  هرکاری کند نمی تواند با ملت ایران طرف باشد  و راهی جز تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن بنیان خانواده نیافت.

رعایتی تصریح کرد: هرکس بخواهد این دنیا و ان دنیا عزت داشته باشد باید اطاعت از فرمان خدا کند، اجابت فرمان ولی امر مسلمین اطاعت از خداوند است لذا صحت و امنیت انسان ها در گرو صحت دین و روح است.

وی به تدبر در مناجات شعبانیه و دعا ها اشاره کرد و گفت: بهره جویی از ماه های رجب و شعبان و رمضان فرصت پاک زیستن  و سعادت را برای انسان ها  فراهم می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته ازعاشورا است، متذکرشد: چون ارزش های دینی باید استمرار پیدا کند  و در جاری شدن نیازمند نیرو است بنابراین نهادی مقدسی سپاه بوجود آمد که نیروهایش باید دارای سه ویژگی معرفت، اعتقاد و  پاسداری از ولایت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان