Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@13:50:18 GMT

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۳۸۸

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد مشخص شد

رویداد۲۴ در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی به موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیرو‌های کارآمد در گسترش فعالیت‌های مؤثر خبری و تحلیلی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تأمین آزادی‌های مطبوعاتی در چهارچوب قانون و شکوفایی رسانه‌ای موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از سوابق اجرایی محمد خدادی می‌توان به مدیر مسئولی و سردبیر روزنامه انگلیسی زبان ایران دیلی، دبیرکل سازمان خبرگزاری‌های جنبش عدم تعهد، سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه، مسئول گروه مطالعات رسانه‌ای دفتر مطالعات وزارت امورخارجه، رئیس اداره رسانه‌های وزارت امور خارجه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، رئیس هیأت مدیره و هیأت امنا مؤسسه مطبوعاتی ایران، مدیرکل اخبار بین‌الملل خبرگزاری جمهوری اسلامی، رئیس هیأت امنا دانشکده خبر اشاره کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید عباس صالحی محمد خدادی معاون مطبوعاتی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران