Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی پرونده تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان از متهمان و وکلای آنان خواست تا از آخرین فرصت‌های موجود برای استرداد اموال شکات و سپرده گذاران استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی سیدهادی منصوری در مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه موارد اتهامی از جمله اخلال در نظام اقتصادی کشور، طبق کیفرخواست صادره توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد، مجددا به متهمان تفهیم شد.


پس از تفهیم اتهام مجدد مفاد کیفرخواست و ارائه توضیحات ۲ تن از متهمین، وکیل نماینده جمعی از شکات، مطالبی را مطرح و خواستار اعمال قانون در خصوص متهمان و حفظ حقوق شکات شد.
 

قاضی منصوری ریاست دادگاه نیز از متهمان و وکلای آنان خواست تا از آخرین فرصت‌های موجود برای استرداد اموال شکات و سپرده گذاران استفاده کنند که این اظهارات با استقبال شکات حاضر درصحن علنی جلسه مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به فرصت‌های اعطایی به وکلای مدافع برای مطالعه پرونده و دفاع از موکلان خود، از حضور پررنگ اصحاب رسانه و مطبوعات در جلسه دادگاه تشکر کرد و در ادامه از متهمان و وکلای آنان خواست تا به ارائه دفاعیات خود در برابر سؤوالات مطروحه و موارد طرح شده مطابق با کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بپردازند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است