Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:12:59 GMT

منصوریان با ترکیب برنده به دنبال راه صعود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۴۶۰

منصوریان با ترکیب برنده به دنبال راه صعود

به نظر می‌رسد که ذوب‌آهن با استفاده از ترکیب نسبتا شناخته شده برابر الزورا قرار می‌گیرد و به دنبال کسب برد است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، شاگردان علیرضا منصوریان تا ساعاتی دیگر سومین دیدار مرحله گروهی خود را برابر الوصل امارات انجام می‌دهند و به دنبال کسب دومین برد پیاپی و طی کردن نیمی از راه صعودشان به مرحله بعد مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که علیرضا منصوریان با استفاده از همان ترکیب همیشگی برابر الوصل قرار بگیرد و برای کسب برد تلاش کند.


به مانند همیشه رشید مظاهری جلوتر از سایرین به عنوان سنگربان اصلی ذوبی‌ها بر روی خط دروازه قرار می‌گیرد و به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش برای دومین بار در این تورنمنت است. وحید محمدزاده و محمدمهدی نژاد مهدی به احتمال فراوان دو مدافع اصلی این تیم در قلب دفاع خواهند بود و میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم زاده وظیفه حراست از دو جناح راست و چپ را بر عهده خواهند داشت.


اما یک خط جلوتر قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان به عنوان دو هافبک دفاعی شناخته می‌شوند و برای استحکام فاز دفاعی ذوب‌آهن تلاش می‌کنند. زبیر نیک نفس به عنوان هافبک مرکزی بازی می‌کند. دو وینگر سبزپوشان برابر الوصل هم به احتمال فراوان فراوان و چراغعلی خواهند بود. ارسلان مطهری وینگر راست است و علیرضا چراغعلی در پست وینگر چپ در امارات بازی می‌کند.


هم‌چنین کریستین اوساگونا به عنوان تک مهاجم در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد و تا ذوب‌آهن مشکل گلزنی در صورت ایجاد موقعیت نداشته باشد.

 

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر الوصل:
محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی و کریستین اوساگونا

 

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد