Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:24:37 GMT

1025 پرواز نوروزي در فرودگاه اصفهان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۴۶۹

1025 پرواز نوروزي در فرودگاه اصفهان انجام شد

خبرگزاري آريا - اصفهان-ايرنا- مديرکل فرودگاه هاي اصفهان گفت: يکهزار و 25 پرواز داخلي و خارجي از طريق فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي استان از 25 اسفند تا شانزدهم فروردين امسال انجام شد.

حسن امجدي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: نوروز امسال به يکهزار و 25 پرواز در فرودگاه اصفهان سرويس دهي شد که از اين تعداد140 پرواز فوق العاده به مقاصد مشهد، ‌کيش، تهران، استانبول،‌ نجف و بغداد و ساير پروازها به صورت برنامه اي انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اعزام و پذيرش 114 هزار و 497 مسافر از فرودگاه اصفهان گفت: از اين تعداد 56 هزار و 902 مسافر، ورودي و 57 هزار و 595 مسافر، خروجي بود.
مديرکل فرودگاه هاي اصفهان اظهار داشت: بيشترين سفرهاي نوروزي امسال از اصفهان به کيش و مشهد انجام شد.
وي اضافه کرد: شرايط سفر از فرودگاه اصفهان به شهرهاي آبادان، اهواز، بندرعباس، بهرگان، بوشهر، تبريز، تهران، خارک، رشت، سيري، شيراز، عسلويه، قشم، کرمان، کيش، لاوان، ماهشهر و مشهد و نيز استانبول، تفليس، نجف، بغداد، دُبي، ‌کويت و دوحه و از طريق ارتباط پروازي به بيشتر نقاط دنيا برقرار است.
امجدي گفت: فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان در ايام نوروز پذيراي 6 پرواز انتقالي بود که بدليل شرايط جوي امکان ادامه مسير يا فرود در فرودگاه مقصد را نداشتند.
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان، فرودگاه احتياطي تمام پروازهاي فرودگاه مهرآباد و امام خميني(ره) و بيش از 60 درصد از پروازهاي داخلي فضاي کشور است.
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي در شرق اصفهان داراي2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جايگاه پذيرش انواع هواپيماي مسافربري و ترمينال پروازهاي داخلي و خارجي است.
6027/7150
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول