Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:37:00 GMT

محدوده طرح هادی روستای افسرآباد دوباره رانش کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۵۶۴

محدوده طرح هادی روستای افسرآباد دوباره رانش کرد

محمود کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پیش از این نیز بر اثر شدت بارندگی و نزدیکی سیلاب و روان آب ها به محدوده نیم متری دیوار حایل روستای افسرآباد، 10 منزل مسکونی این روستا تخلیه و ساکنان آن به مناطق امن اسکان اضطراری منتقل و مستقر شدند.
وی افزود: بدنبال شدت بارش های ناشی از 3 موج بارندگی در چهارمحال و بختیاری افزون بر 5 هزار متر از نقاط مختلف شهرستان اردل به ویژه در مسیر ارتباطی روستای دوازده امام ریزش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی تصریح کرد: این بارندگی ها به حوزه های منابع طبیعی، زیرساخت های کشاورزی، فرسایش خاک، راهداری و تاسیسات زیربنایی و روبنایی شهری و روستایی خسارت جدی وارد کرد.
به گزارش ایرنا، در موج اول و دوم بارندگی های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری 330 میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف شهرستان اردل وارد شد.
همچنین بدنبال موج سوم بارندگی ها در چهارمحال و بختیاری تاکنون 100 میلیارد ریال خسارت جدید به شهرستان اردل وارد شده است.
اردل در 75 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 چهارمحال و بختیاری سیل شهری و روستایی کشاورزی منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی