Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: در ابتدای سال دو جاده ما در محور آزادشهر و توسکستان بسته شد با توجه به برف و کولاک و کار شروع شد و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش از ۲ هزار نفر را در شهرستان اسکان دادیم و کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی و ۲۲ درصدی مجروحین و کاهش ۲۲ درصدی فوتی و ۳۸ درصدی جرحی جاده‌ای را داشتیم و البته افزایش تصادفات را ۳۰ درصد داشتیم.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در هفت نقطه شهرستان ایستگاه پلیس راه انداخته و خدمات دادیم و جرایم خرد ۹۰ درصد و خشن ۴۰ درصد افزایش یافت و ۵۱ درصد کشفیات سرقت و ۵۵۷ درصدی کشف مواد مخدر و قاچاق کالا ۴۷ درصدی افزایش یافت و سلاح جنگی ۱۰۰ درصد و کشفیات مواد محترقه ۴۰۰ درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: بازخورد عملکرد نیروی انتظامی در ایام نوروز ۴۱ درصد انتقاد کاهش و ۱۳ درصد افزایش تقدیر و پیشنهادات ۳۵ درصد افزایش و ۱۰۰ درصد کاهش شکایات را داشتیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان