Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز دوشنبه در این پیام آورده است : در پی وقوع حادثه تلخ تصادف در محور ساغند - بهاباد و جان باختن چهار نفر از کارگران شریف شاغل در شرکت های پیمانکاری معدن چادرملو، ضمن تسلیت و همدردی با خانواده های معزی، بر ریشه یابی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی؛ همچنین ادای حق و حقوق قانونی جان باختگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درگذشت چهار نفر ازکارگران شریف شاغل در شرکت های وابسته به معدن چادرملو در حادثه تلخ تصادف جاده دسترسی به این معدن، در محور ساغند-بهاباد موجب تاسف و تاثر شد.
این مصیبت جانکاه را به خانواده درگذشتگان، مردم بخش خرانق خصوصا روستاهای ساغند و رباط پشت بادام و جامعه نجیب و شریف کارگری استان تسلیت عرض می نمایم.
این نماینده یادآور شد : اینجانب ضمن پیگیری موضوع از بدو وقوع حادثه، از مسئولان امر انتظار دارم تا با ریشه یابی و جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی، حق و حقوق جان باختگان این حادثه نیز به طور کامل ادا شود.
سرپرست پلیس راه استان یزد هم به ایرنا گفت: انحراف به چپ وانت تویوتا باعث حادثه رانندگی و فوت چهار نفر از همشهریان در ارکان شد.
سرهنگ مسعود قانعی با اشاره به حادثه رانندگی صبح امروز در اردکان گفت: با حضور ماموران در محل، مشخص شد که در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت تویوتا با یکدیگر برخورد داشته که چهار تن از سرنشینان خودروی پراید در دم فوت و 2 نفر از سرنشینان خودروی دیگر نیز مجروج شده اند.
وی با اشاره به علت حادثه افزود: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ وانت تویوتا اعلام کرده اند.
سرپرست پلیس راه استان یزد ادامه داد: در پی این حادثه دلخراش در محور روستای ساغند چادرملو چهار نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که مجروحین در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری هستند.
این حادثه ساعت 7:35 صبح امروز دوشنبه در 18 کیلومتری محور روستای ساغند به معدن چادرملو رخ داده است.
روستای ساغند از توابع بخش خرانق در 180 کیلومتری شهر اردکان واقع شده است.
این شهرستان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه پلیس راه استان تصادف خانواده معدن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!