Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:32:20 GMT

هنر انقلاب متعهد به حقیقت و استکبار ستیز است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۰۲۱

هنر انقلاب متعهد به حقیقت و استکبار ستیز است

به گزارش ایرنا، حجت الله شیروانی روز دوشنبه در نشست خبری هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان افزود : هنر انقلاب اسلامی به دنبال بهتر کردن جامعه است و آرمانگرایی،
جمهوریت ، اسلامیت و امیدآفرینی از ویژگی ها بارز هنر انقلاب اسلامی است.
به گفته وی، در هنر انقلاب اسلامی ناامیدی وجود ندارد و هنرمندان انقلاب اسلامی تسلیم نمی شود بلکه با ظلم و استکبار مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیروانی، با اشاره به معرفی 5 هنرمند سال انقلاب اسلامی در تهران ادامه داد : در دوران معاصر هنرمند انقلابی مانند ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی خود چهره واقعی تروریست های داعشی را برای مخاطبان به خوبی به نمایش می گذارد.
دبیر گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت : به مناسبت سالروز شهید آوینی سید اهل قلم ، برنامه های مختلفی در این هفته در سطح استان برگزار می شود.
شیروانی یادآور شد: غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، جانبازان و ایثارگران هنرمند در این هفته با همکاری بسیج هنرمندان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره نهاد کتابخانه های عمومی، کانون فرهنگی هنری مساجد ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سینمای جوانان ایران در استان برگزار می شود.
به گفته وی، رونمایی از آلبوم موسیقی ' زبان بی کرانه ' با صدای رحیم عدنانی و تهیه کنندگی حوزه هنری، فیلم های مستند ' کاپیتان 22 ' و ' دیلگ '، کتاب مجموعه غزل مهدی ، اجرای تئاترهای لیلی در میدان جنگ به کارگردانی آرزو ریاحی فارسانی و ' خواب‌های رنگی' و به کارگردانی ناصر محمودی از دیگر برنامه هفته انقلاب اسلامی در استان است.
مسوول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : هنر انقلاب هنر تعهد است و در بخش هنر انقلاب اسلامی رویش های خوبی صورت گرفته است.
مجتبی بیگی افزود : نشست تبیین بیانیه دوم گام انقلاب از سوی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در این هفته انجام می شود.
به گزارش ایرنا، از نوزدهم تا بیست و ششم فروردین ماه هفته هنر انقلاب اسلامی است و بیستم فروردین ماه سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی روز هنر انقلاب نامگذاری شده است.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استکبار انقلاب انقلاب اسلامی خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان