Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:00:16 GMT

داوران جشنواره رسانه های کردی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۰۸۱

داوران جشنواره رسانه های کردی مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیروان یاری، روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی نخستین جشنواره رسانه های کردی اظهار داشت: بعد از پایان مهلت ارسال آثار 899 اثر در بخش اصلی و جنبی به زبان های فارسی و کردی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی اضافه کرد: بعد از بررسی آثار رسیده 844 اثر در بخش اصلی و جنبی به زبان های فارسی و کردی در این دوره از جشنواره پذیرفته و شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را دارا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی افزود: فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار در بخش فارسی و منصور ساعی، شفیع بهرامیان و ابراهیم محمدحسینی کار داوری بخش کردی این جشنواره را عهده دار هستند.
یاری زمان برگزای این جشنواره را دهه اول اردیبهشت سال جاری اعلام کرد و گفت: همزمان با برگزای جشنواره رسانه های کردی نمایشگاه مطبوعات نیز در بخش جنبی جشنواره به مدت 5 روز دایر خواهد شد.
9936 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 نمایشگاه مطبوعات داوران جشنواره بخش مشخص 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند