Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:45:35 GMT

بنیاد مستضعفان در بحران سیل ‌همراه ایلامی‌ها بود‌

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۱۸۹

بنیاد مستضعفان در بحران سیل ‌همراه ایلامی‌ها بود‌

استاندار ایلام گفت: بنیاد مستضعفان در بحران سیل و زلزله یار و همراه ایلامی‌ها بوده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران که با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور،‌ سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و مدیران اجرایی در محل استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از نگاه مثبت رئیس بنیاد، فرمانده هوافضا سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به ایلام، گفت؛ بنیاد مستضعفان در روزهای سخت چون بحران سیل و زلزله همواره در کنار ایلامی ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام: تلاش شد تا خسارت سیل به کمترین حد ممکن برسداستاندار ایلام در پاسخ به رئیس سازمان مدیریت بحران؛ هیچ گونه کمکی به ما نشده استاستاندار ایلام: نیازمند تمهیدات و کمک‌های فوری هستیم

 وی ادامه داد؛ بنیاد مستضعفان در دو بحران یکی زلزله 15 هزار تن سیمان رایگان به ایلام کمک کرد و دوم در حادثه سیل اخیر هم دستور 7 هزار تن سیمان برای کمک به سیل زدگان را داده است.

وی با اعلام این خبر که در پیشگیری از عوامل خطر زای سیل در ستاد بحران موفق ترین استان کشور بوده ایم، تصریح کرد: در زمان سیل در طی 5 تا 6 روز بیش از 400 میلیمتر بارش در استان داشتیم و در شهرستان دره شهر این میزان در 3 ساعت به 57 میلیمتر هم رسید که این شدت بارش باعث ایجاد مشکلاتی شد.

رئیس ستاد بحران استان در ادامه گفت؛ قبل از شروع بحران در بخش ماژین 6 روستا را تخلیه کردیم که در موج بارش ها به زیر آب رفتند و اگر به موقع این اقدام مهم را انجام نمی دادیم فاجعه رخ می داد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت هایش با انتقاد از عدم به روز بودن اطلاعات و آمار برخی مدیران، اضافه کرد: مدیران گزارشی که به مرکز می فرستند بایست به روز و صحیح باشد چراکه همان منبع تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

وی با عنوان اینکه یک مدیر تیز هوش بایست همیشه به روز باشد، تصریح کرد: مجموع اطلاعات و آماری که از خسارت های سیل گرفته می شود بایست همسان‌سازی و به روز باشد.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور