Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:00:38 GMT

انشعاب جدیدی برای تقویت گاز پلدختر ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۴۳۰

انشعاب جدیدی برای تقویت گاز پلدختر ایجاد می‌شود

غلامرضا لطفعلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، از ایجاد یک انشعاب گاز جدید برای پلدختر به منظور تقویت گازرسانی خبر داد و گفت: فردا به همراه معاون وزیر در پلدختر خواهیم بود تا این خط جدید را ایجاد کنیم و پلدختر گاز ثابتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باتوجه به برنامه ریزی های مناسب در کمتر از ۴۰ ساعت توانستیم گاز تمام مناطق شهری و روستایی که بر اثر سیل قطع شده بود را وصل کنیم، تصریح کرد: در مورد گاز سراب دوره و چگنی مشکل داشتیم که آن را هم وصل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: ۳ روستای شهرستان چگنی هنوز مشکل گاز دارند که دو مورد آنها تا یک ساعت آینده گاز دار خواهند شد و یک روستای دیگر فردا گازرسانی می‌شود.

لطفعلیان با تاکید بر اینکه گاز بقیه مناطق شهری و روستایی وصل است، یادآور شد: ‬ معمولان هم اتصال گاز مناطق شهری و روستایی صد درصد انجام شده است.

کد خبر 4585192

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد شرکت گاز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد