Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:23:27 GMT

دستور تخلیه روستای چم شیر سیروان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۴۴۴

دستور تخلیه روستای چم شیر سیروان صادر شد

جواد رحیمی مقدم عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده به احتمال زیاد منازل این روستا طی روزهای آینده به زیر آب خواهند رفت و تمامی ساکنان باید در جای امن اسکان داده شوند.
وی تاکید کرد: با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم(عج) سپاه پاسداران منطقه برز خلف در نزدیکی این روستا در سریع ترین زمان برای اسکان اضطراری اهالی روستا تسطیح و آماده سازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: این تصمیم در نشست مدیریت سد سیمره با حضور استاندار ایلام و با هدف پیشگیری از آسیب های احتمالی به اهالی روستا اتخاذ شده است.
به گزارش ایرنا، روستای چم شیر شهرستان سیروان در مجاورت رودخانه سیمره و عقبه سد برق آبی سیمره قرار دارد که در بارش های سیلابی اخیر در اثر بالا آمدن تراز سد و همچنین طغیان رودخانه سیمره دچار آبگرفتگی 30 تا 40 درصدی شد.
همچنین راه ارتباطی این روستا و روستاهای چم روته و دار بلوط مسدود شده و امداد رسانی به اهالی این روستاها تنها از طریق بالگرد و قایق انجام می شود.
با توجه به اخطارهای مسئولان سد سیمره امکان آبگرفتگی 100 درصدی روستای چم شیر وجود دارد و بر همین اساس دستور تخلیه روستا صادر شده است.
هم اکنون گروه های امدادی، بهداشتی و درمانی و خدمات رسان در این روستا مستقر هستند و توسط سپاه پاسدران نیز علاوه بر پخت نان، غذای گرم نیز برای اهالی روستا طبخ می شود.
6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق بهداشتی و درمانی سپاه پاسداران شیر چم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سعید کیا کجوری در آیین گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت.

کیا کجوری تاکید کرد: در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

به گفته وی، بندر نوشهر بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در این اداره کل است.

کیا کجوری با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران عزیز و نقش آفرینی آنان در رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بنادر تابعه اداره کل، از زحمات کارگران شاغل در شرکت‌های دریایی و بندری فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اهدای لوح سپاس، قدر دانی کرد

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر