Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد عبدی سرپرست هیات بدمینتون استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : هیات بدمینتون استان مرکزی در سطح مدارس استان در ۶ نوبت از دانش آموزان با استعداد در این رشته را زیر نظر استعدادیابهای برتر استان شناسایی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه های این هیئت در سال گذشته گفت: میزبانی مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور در رده سنی جوانان پسران در تیر ماه،  برگزاری مسابقات مناسبتی در کل استان در مناسبت‌های مختلف و شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر کشور دختران و پسران از دیگر فعالیت‌های هیات بدمینتون استان مرکزی در سال ۹۷ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی بیان کرد: همچنین در سال گذشته شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسران و دختران، شرکت در مسابقات رنکینگ کشوری آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان و میزبانی مسابقات لیگ دسته ۲ آقایان باشگاه‌های کشور و کسب مقام قهرمانی در این رقابت‌هاف از دیگر فعالیت های این هیئت بود.

وی اظهار کرد: اعزام تیم آکادمی سحر دلیجان به مسابقات لیگ دسته ۲ بانوان کشور، برگزاری ۲ کلاس مربیگری درجه ۳ بانوان به میزبانی دانشگاه اراک و همچنین هیئت بدمینتون شهرستان اراک و برگزاری کلاس داوری درجه ۳ داوری بانوان در شهرستان ساوه از دیگر فعالیت‌های این هیات بوده است.

سرپرست هیات بدمینتون استان مرکزی تصریح کرد: اعزام ۲ نفر از مربیان خانم برای شرکت در دوره مربیگری درجه ۲، اعزام یک مربی جهت حضور در کلاس مربیگری درجه ۱ و اعزام یک نفر از داوران آقا جهت حضور در کلاس داوری درجه ۲ را از دیگر فعالیت‌های هیات بدمینتون استان مرکزی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال