Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشد نظامی آجا در گلستان گفت: نیروی زمینی ارتش با همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها حفر برای جلوگیری از ورود مجدد رواناب به آق‌قلا در حال حفر خندق اطراف این شهر است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، امیر سرتیپ محمدغفاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: گروه مهندسی 444 نیروی زمینی ارتش در شهرستان‌ سیل‌زده آق‌قلا حضور دارد و در حال حفر خندق اطراف این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با حفر خندق در شمال شرقی شهر آق‌قلا رواناب به سمت دشت‌ها هدایت می‌شود و سرعت خروج سیلاب نیز افزایش می‌یابد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان بیان داشت: با اقداماتی که از سوی نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی انجام شده حجم زیادی از آب موجود فروکش و تخلیه شده است.

آمادگی دانشجویان دانشگاه امام علی(ع) برای اعزام به لرستان؛ تکاوران زبده ارتش به میدان آمدندبرقراری خط هوایی ارتش برای ارسال کمک‌ها استان کرمان به خوزستانویزیت روزانه 4000 نفر از سیل‌زدگان گلستان در بیمارستان‌های ارتش

وی گفت: بیل‌های مکانیکی نیروی زمینی ارتش در اطراف آق‌قلا و محور آلتین‌تخماق مشغول ایجاد دایک و کانال‌های انحرافی برای کاهش ورودی رواناب به شهر هستند.

امیر غفاری خاطرنشان کرد: علاوه براین گروه مهندسی نزاجا در حال حاضر مشغول حصارکشی و ساخت دیوار در اطراف رودخانه قره‌سو بوده و چند دستگاه بیل مکانیکی نیز مشغول لایروبی کانال رهبری در شهرستان گمیشان است.

وی با اشاره به ادامه کمک‌رسانی یگان‌های ارتش در منطقه سیل‌زده استان بیان داشت: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش و همچنین یک آشپزخانه و سه خباز خانه در شهرستان گمیشان و آق‌قلا به‌صورت شبانه‌روزی  مشغول خدمت‌رسانی و امداد‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد