Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:30:57 GMT

پانتومیم کپی است؛عصر جدید کپی نیست؟!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۸۸۲

پانتومیم کپی است؛عصر جدید کپی نیست؟!

یگانه خدامی؛ ​​​​​​​هرچه پیش می‌رود برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما به یکی از برنامه‌های جنجالی و بحث برانگیز تلویزیون تبدیل می‌شود.

 چند روز پیش این برنامه به‌دلیل حضور یک بازیگر تئاتر و یک خواننده و نوازنده که هم قبلاً در جشنواره‌ها جایزه گرفته بودند و هم کارشان را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دادند مورد انتقاد قرار گرفته بود و این بار هم اظهارنظر بشیر حسینی یکی از داوران برنامه درباره پانتومیم باعث شد دوباره سر زبان بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیر حسینی که شایعه شده دوست مدیر شبکه سه است دیشب درباره پانتومیم یکی از شرکت کننده‌ها گفت این هنر ایرانی نیست و کسی هم از آن خوشش نمی‌آید و رأی منفی هم داد. به نظر کاربران او که دکترای رسانه دارد نباید در قالب یک متخصص در این باره اظهارنظر کند و البته حرفش را هم قبول ندارند: هادی عرب مزار: «در عصرجدید دیشب، بشیرحسینی خود واقعیش رو نشون داد بدون تافت؟ بدون بزک»، فروغ: «آقای دکتر هم گندشو درآورد. هر چی ریشه‌ ش ایرانی نباشه، درکل نباید باشه!؟ یعنی چی؟ اصلاً چه منطقیه که همه باید بپسندن!؟ سینما رو هم که می‌گه مال ما بوده ریشه‌ش. دوربینم ما اختراع کردیم لابد؟! انقد جای غر داره نمی دونم از کجا باید بگم!»، آتنا خلیلی: «نکته جالب این بود که یه جوری ژست گرفته بود و می‌گفت پانتومیم مال ما نیست انگار ابداع‌کننده همین برنامه عصرجدید خودشونن اصلاً کپی کاری از اون وری‌ها نیست»، نوید ایران بهار: «بشیرحسینی میگه پانتومیم مال ما نیست و ادا و اطوار است و در فرهنگ ما جایی ندارد! بشیر جان به این دو نکته توجه کن: 1- برنامه عصر جدید مال ما نیست و یک کپی کامل از نمونه خارجی است. 2- خود شما هم نه داوری و نه تخصص خاصی‌داری و نه کفایت حضور در یک برنامه تلویزیونی داری!»، فائق: «عرصه رسانه مکانی برای ایجاد محتوا و جذابیت و گردآوری مخاطب است نه کلاس درس و دانشگاه وقتی داور مثلاً برنامه مفرح عصرجدید هستی. بشیرحسینی قربونت برم که نشستی پانتومیم رو وسط اجرا نقد می‌کنی، همین نگاه، نود را منهدم کرد، کلاس درس با کلاس هیجان فرق داره، داد از این انتخاب‌های الکی!»، مهسا: «همونطور که به نبودن شجریان و بودن حمید هیراد عادت کردیم، به نبودن عادل فردوسی‌پور و بودن بشیرحسینی عادت می‌کنیم!»، بهادر درویشی: «یک نوع تفکر متحجرانه رو هیچ وقت نتونستم درک کنم اینکه فلان علم هنر تخصص ایرانی / اسلامی نیست نیاز و پیشرفت جوامع در تمام علوم به اشتراک‌گذاری دانش هست ما هیچ علوم خاصی نمی‌تونیم به جهان عرضه کنیم مدعی تهاجم دانش خارجی هم هستیم همون علمی که اگر نبود هنوز گاری سوار بودیم.»، خارج از دسترس: «دکتر؟ بشیر حسینی خدا رو شکر به همه علوم اشراف کامل دارن. منتقد سینمایی برنامه هفت، کارشناس برنامه ورزشی، داور برنامه عصر جدید و....  پانتومیم مال فرهنگ ما نیست و غلط می‌کنی اگه دوست داشته باشی.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - بمب ایرانی

این مجموعه مستند روایتگر پرونده‌هایی است که طی آن جاسوسی‌های بزرگی در حوزه‌های صنعتی توسط برخی کشورها رخ داده است.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • جاسوسان صنعتی - بمب ایرانی
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • شوخی گلزار با مردم