Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اختصاص بخشی از حقوق دانشگاهیان برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد در نشست  با استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اختصاص بخشی از حقوق دانشگاهیان برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکخواه اظهارکرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال رونق تولید و مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، کمک‌های جمع‌آوری شده کارکنان و استادان برای سیل‌زدگان استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و حتی چهارمحال وبختیاری صرف خرید محصولات کارخانه‌های تولیدی در چهارمحال و بختیاری می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است، بیان کرد: با توجه به تأکید رئیس هیئت مؤسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، این دانشگاه با هماهنگی‌های انجام شده با استانداری و ستاد بحران استان، آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در اختیار کمک به همنوعان مناطق سیل‌زده کشور اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در ایام نوروز هم با هماهنگی با بیمارستان کاشانی شهرکرد، آمادگی خود را برای اسکان همراهان هموطنان بیمار در خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اعلام کرده بود.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: رشد و توسعه دانشگاه تکلیفی بزرگ است که مسئولان دانشگاه باید برای کمک به جامعه این فرصت را در اختیار استادان و کارکنان قرار دهند.

قاسمی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بین مراکز آموزشی چهارمحال و بختیاری از نظر جمعیتی خانواده‌ای بزرگ و رتبه نخست را داراست، انتظار می‌رود در بحث کمک‌رسانی به هم‌نوعان خود در مناطق سیل‌زده کشور هم رتبه نخست را به خود اختصاص دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید تاکید کرد: سال جدید باید تمام تلاش ما در راستای تجاری‌سازی علم و تولید محصول باشد و بتوانیم با به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه در بحث رونق تولید حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: در سال جدید سعی کنیم حس همکاری، برادری و باهم بودن را بیشتر تمرین کنیم و در نظر داشته باشیم این اتفاقاتی که ابتدای سال افتاد، گوشزدی بود که با هم و در کنار هم باشید و به دیگران کمک کنید که البته مردم تا الان حس نوع‌دوستی و کمک به همنوع را نشان داده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آخرین وضعیت مناطق سیل زده کمکهای مردمی به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین