Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه با تمام توان و سرمایه‌ای که داریم تا آخر لیگ محکم و مردانه بازی می‌کنیم، گفت: بازی امروز خیلی برای ما مهم بود و دوباره به جمع شش تیم اول برگشتیم.

به گزارش ایرنا؛ «علی دایی» پس از پیروزی سایپا مقابل پیکان در دیدار معوقه هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر باشگا های ایران در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی جذابی بود و چهار گل داشت. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند.
وی افزود: پیکان موقعیت‌های زیادی داشت که به گل نرسید. قبل از گل اول ما هم موقعیت‌های گل داشتیم که از دست دادیم و در ادامه هم بهتر از پیکان بودیم. می‌دانستیم در نیمه دوم شرایط بازی سخت می‌شود.
سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: در دیدار امروز کمی هم بدشانس بودیم و دو توپ را به دیرک دروازه زدیم و در نهایت گل سوم را در آخر بازی زدیم. این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. هنوز هم نمی‌دانیم چطور در بازی رفت 3 بر صفر باختیم در حالیکه در آن بازی هم می‌توانستیم برنده شویم.
دایی تصریح کرد: تمام ضعف‌های پیکان را می‌دانستیم و اینکه چه طور می‌خواهند کار کنند. صد درصد نه، اما بازیکنانم در اجرای تاکتیک‌ها خوب بودند. نتیجه نشان می‌دهد که بازیکنانم امروز خوب بودند.
وی ادامه داد: نیم‌فصل دوم را با وجود اینکه برخی بازیکنان را از دست دادیم، خوب شروع کردیم. با این حال، به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است. اگر باشگاه به ما آرامش بدهد، می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم. هفت دیدار باقی مانده است و می‌تواند برای ما جذاب باشد.
دایی در پایان گفت: امروز می‌توانستند بازی را پخش کنند، اما فکر کنم به خاطر وجود من چنین کاری نکردند و نمی‌کنند. ما هم مشکلی نداریم و کارمان را می‌کنیم. اگر حرفی می‌زنیم، پایش ایستاده‌ایم. تیم نتیجه بگیرد، نگیرد برای ما فرقی نمی‌کند و کار خودمان را انجام می‌دهیم.
ورزشی**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش علي دايي تيم فوتبال سايپا ليگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹