Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سیل‌های اخیر ۱۹۲ دستگاه پل با دهانه یک تا ۲۰ متر و ۲۲ پل بالای ۲۰ متر خسارت دید که طبق برآوردها ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی آنها نیاز است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید عبدالمجید نژادصفوی عصر امروز در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات، 192 دستگاه پل با دهانه یک تا 20 متر و 22 پل بالای 20 متر در سیل‌های اخیر خسارت دید که طبق برآوردها 50 میلیارد تومان برای بازسازی آنها نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سیل‌های اخیر به 1160 کیلومتر از راه‌های استان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در حوزه راه‌های روستایی است و بسیاری از محورهای ما  هم به علت کوهستانی بودن مستعد هستند که در چنین حوادثی دچار آسیب شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به دلیل همجواری با استان‌های بزرگ به عنوان کریدور جنوب به شمال می‌تواند نقش اساسی در هدایت ترافیک ملی داشته باشد و باید مورد توجه قرار گیرد.

نژادصفوی به محور پاتاوه_ دهدشت اشاره داشت و بیان کرد: این پروژه باید به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار مورد توجه وزارت راه باشد تا زودتر به بهره‌برداری برسد.

توسعه زیرساخت‌ها مهم‌ترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد استبازدید وزیر راه از مناطق سیل‌زده کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویرخسارت‌های سیل در کهگیلویه و بویراحمد به سادگی قابل جبران نیست

وی با بیان اینکه در مناطقی مانند زیلایی شهرستان بویراحمد طی کردن مسیر چهار کیلومتری با ماشین شاسی‌دار بیش از چهار ساعت و نیم طول می‌کشد، گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری برای ساماندهی جاده ارتباطی این منطقه منعقد شد که کار خوب پیش رفت اما متأسفانه تزریق مالی به خوبی انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این استان در زمینه راهسازی نیازمند توجه ویژه دولت است، ابراز کرد: برای کاهش هزینه سفر و زمان باید توسعه راه‌ها مد نظر باشد.

نژادصفوی با بیان اینکه بخش خصوصی با کمترین توقع در هنگام وقوع سیل پای کار آمدند، ادامه داد: کمربندی یاسوج بیشترین تلفات جانی را دارد که باید با دستور ویژه وزیر ایمن‌سازی شود.

وی عنوان کرد: پل اول بشار یاسوج بیش از 40 سال عمر دارد و نیاز است در مورد این پل تصمیمات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهیگلویه و بویراحمد گفت: از 6 هزار کیلومتر راه کهگیلویه و بویراحمد 4300 کیلومتر روستایی و کمتر از 140 کیلومتر 4 خطه است که برای چهارخطه کردن جاده‌های اصلی این استان انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد