Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به منظور هماهنگی بیشتر در راستای کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان، بعدازظهر پنحشنبه ۱۵ فروردین در این استان حضور یافت.

به گزارش صدای ایران وی در بدو ورود به خرم آباد، جلسه هماهنگی برای کمک به سیل زدگان استان لرستان با مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان لرستان برگزار و ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه آنان گفت: خوشبختانه مجموعه کارکنان بانک و کارگزاران باجه ها درسراسر کشور با همدلی و حس خوب خود برای کمک به هموطنان سیل زده پیشگان شده و مشارکت بی نظیری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر شیری تصریح کرد: مجموعه پست بانک ایران تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بانکی درسطح مناطق سیل زده بکار بسته و تا عادی شدن شرایط این مهم را ادامه می دهد.
وی با ابراز خرسندی از راه اندازی مجدد خدمات پست بانک شهرستان پلدختر و بسیاری از باجه های بانکی این شهرستان و فعال شدن دستگاه خودپرداز این شعبه گفت: با تلاش همکاران زحمتکش درحال حاضر این شعبه و باجه های روستایی تابعه آن آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان این شهرستان است و تلاش می کنیم بسترهای بانکداری الکترونیکی و خدمات آن را هرچه سریعتر به حالت عادی و قبلی برگردانیم.
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه ضمن تقدیر از تمامی کارکنان و کارگزاران بانک که در امر کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت داشته اند تاکید کرد: این بانک تمامی اقدامات و تمهیدات لازم را برای مشارکت و همکاری هرچه بیشتر با سازمان های مسئول به ویژه جمعیت هلال احمر انجام داده و درحال حاضر شماره حساب ۹۹۹۹۹ متصل به شماره کارت   6277607000006333 به نام جمعیت هلال احمر نزد این بانک آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان در سراسر است.
شیری افزود: هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را ازطریق دستگاه های خودپرداز کلیه بانک ها، درگاه های اینترنتی، اپلیکیشن های پرداخت و سایر درگاه های پرداخت الکترونیکی به شماره کارت اعلام شده منتقل نموده و یا با مراجعه به شعب و باجه های این بانک در سراسر کشور به حساب مذکور واریز نمایند.
وی با تاکید بر کمک به رونق تولید در کشور و تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری افزود: از ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و کارگزاران پست بانک‌ایران درخواست دارم همه با هم و با حس خوب در پویش کمک به سیل زدگان مشارکت حداکثری نموده و تلاش خود را برای بهبود وضعیت خدمت رسانی و زندگی در مناطق سیل زده بکار بسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
شیری اضافه کرد: کارکنان و کارگزاران این بانک در سراسر کشور به صورت مستمر کمک های نقدی خود را جمع آوری و دراختیار مدیریت های شعب مناطق سیل زده قرار می دهند تا در اسرع وقت اقلام موردنیاز را تهیه و ازطریق سازمان های ذیربط دراختیار آسیب دیدگان قرار دهند.
وی درپایان تصریح کرد: پایگاه های بسیج این بانک در مدیریت های شعب سراسر کشور نیز آماده جمع آوری کمک های کارکنان و دیگر اقشار جامعه هستند تا بتوانند در این امر خداپسندانه و نوع دوستانه بیش از پیش سهیم باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک کار غیر ممکن بعد از 40 سال ممکن شد، با واگذاری در بحث مالی هم مشکلات مرتفع می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

درویش درباره اینکه پیش از این با بانک شهر سابقه همکاری داشت و به همین خاطر شانس ابقای او در این باشگاه زیاداست بیان کرد: همان طور که گفتم چند دقیقه است که واگذاری صورت گرفته، اما به طور یقین همه دوستان تلاش می‌کنند که کیفیت تیم را ارتقا دهند. حالا چه ما باشیم چه نباشیم مهم پرسپولیس است که بالا باشد. این تیم هواداران زیادی دارد و قهرمانی‌های زیادی را هم به دست آورده است.

او درباره اینکه علی دایی مذاکره با او را برای نیمکت پرسپولیس رد کرده است افزود: گزینه اول ما اوسمار است، اما این را بگویم که پرسپولیس خانه اول علی دایی است. در بحث مشورتی هم با ایشان صحبت می‌کنیم. آخرین صحبتی که بنده با او چند ماه پیش داشتم قصد حضور در فوتبال را ندارد. متاسفانه مسائلی را دامن می‌زنند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. ۴ تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر یا مربی‌شان یا جذب بازیکن جدید پرسیده است؟ در سه هفته اخیر مدام در مورد پرسپولیس می‌پرسند، اما در مورد تیم‌های دیگر چنین چیزی نیست. به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او تا پایان فصل ابقا شده است هم گفت: ایشان به ما لطف دارد. ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی