Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر دوشنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با امام جمعه کرمان افزود: مواردی در استان وجود دارد که کارآفرینی در یک نقطه محروم می خواهد کار فراوری یک ماده معدنی را انجام دهد اما یک و نیم سال برای دریافت مجوز آن پیگیری کرده و هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
فدائی بیان کرد: استان کرمان با وجود منابع و ظرفیت های بسیار زیاد، شاهد فقر است و برای توسعه اشتغال و اقتصاد به ویژه در حوزه دانش بنیان باید درباره سیستم اداری چابک سازی و تسهیل فرایندها انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: هر کشور برای رسیدن به استقلال واقعی باید در محورهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به صورت جدی مستقل شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: تولید زمانی رونق می یابد که دلسوزان کشور به این جمع بندی برسند که دست به دست هم داده و درگیری ها و بگو مگوها را کنار بگذارند.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه برای رونق تولید باید کاری کنیم که علم به معنای صحیح کلمه تبدیل به ثروت شود، ادامه داد: درست است که تحریم های ظالمانه ای علیه کشور اعمال شده اما این تحریم ها می توانند فرصتی برای رسیدن به موفقیت و انجام کارهای بزرگ باشند.
وی از استاندار کرمان به عنوان چهره ای دانشگاهی و فرهیخته یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم در این دوره دانشگاهها ارتقای جدی تری پیدا کنند.
3029/7440 / 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان استقلال ثروت علمی و فناوری نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان