Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:57:09 GMT

بیش از 23 تن مواد غذایی فاسد در سبزوار معدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۴۹۱۶

بیش از 23 تن مواد غذایی فاسد در سبزوار معدوم شد

دکتر فاطمه نوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند پارسال تا 17 فروردین ماه جاری 18 تیم بازرسی بهداشت محیط هشت هزار فقره بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن و سالن های غذاخوری بین راهی این شهرستان انجام دادند.
وی اظهار داشت: در این مدت 104 فقره اخطاریه صادر شد و 66 واحد صنفی متخلف به دادگاه معرفی شده و 19 مرکز تهیه و عرضه غیرمجاز مواد غذایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در ایام نوروز بیش از 12 هزار نفر نیز از خدمات مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بهره مند شدند.
دکتر نوده با اشاره به رسیدگی به 196 شکایت مردمی در این مدت افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی می توانند شکایات خود را به سامانه فوریت‌ های سلامت محیط و کار از طریق تلفن 190 اعلام نمایند.
38 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و 194 خانه بهداشت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به ساکنین شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام نوروز بهداشتی و درمانی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد