Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نوید دانایی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: نوروز امسال 6 بیمارستان با واحدهای پاراکلینیک، کلینیک و پشتیبانی و بخش های بستری و سرپایی، اتاق عمل و اورژانس، همچنین پنج کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام ظرفیت به مراجعان خدمات درمانی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نوروز امسال 30هزار و 277 نفر به اورژانس های بیمارستانی و 3هزار و 800 نفر به کلینک های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مراجعه کردند.

**انجام 776 عمل جراحی در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: نوروز امسال 776 توسط کادر درمانی اتاق عمل و متخصصان در زمینه جراحی، ارتوپدی، فک و صورت، گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب، متخصصان بیهوشی انجام شده است.
به گفته دانایی، بخش های پاراکلینیک شامل رادیولوژی و آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نوروز امسال فعال بود و بالغ بر 2هزار و 773نفر در بخش های مختلف بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

** خدمت به پنج هزار و 589 نفر در بیمارستان کوثر
مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز گفت: نوروز 98، پنج هزار و 589 نفر در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان خدمات درمانی دریافت کردند.
محمد معماریان اظهار داشت: نوروز امسال، 2هزار و 95 نفر از مراجعه کنندگان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر خدمات سرپایی دریافت کردند.
به گفته مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، نوروز امسال 433 نفر در بخش‌های داخلی، جراحی، آی سی یو، سی سی یو و ویژه برای ادامه درمان بستری شدند.
مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با بیان اینکه در نوروز امسال عمل های مهم و پیچیده با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این مرکز انجام شد، تصریح کرد: با تلاش پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر اتاق عمل 204نفر از بیماران بستری این مرکز پژوهشی، درمانی و آموزشی تحت عمل جراحی مختلف قرار گرفتند با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی سمنان هشت دانشکده ، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهد‌یشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان درمان علوم پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جایگاه خوبی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارد، گفت: ورود به هوش مصنوعی در حوزه‌های آموزش، پژوهش، تشخیص ودرمان بیماری و استفاده از فناوری‌های جدید و نانو فناوری در حوزه پزشکی و ورود به عرصه آینده پژوهی از جمله اهداف دانشگاه در سال جاری است که امیدوارم با همکاری اساتید و اعضای هیات علمی به این اهداف دست پیدا کنیم.

دکتر فرهاد غلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه ۱۹ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این دانشگاه از نظر وسعت شبکه بهداشتی، درمانی و حوزه پژوهش جزو ۱۰ دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور است، گفت: اساتید و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۳۶ سال گذشته نقش ویژه‌ای در ارتقای این دانشگاه ایفا کردند که جا دارد از همه آن ها تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲ دانشکده، ۴ پژوهشکده، ۲۳ مرکز تحقیقات، ۲۶ بیمارستان،  ۲۲ شبکه بهداشت و درمان، ۳۸۰ مرکز جامع سلامت و یکهزار و ۱۰۰ خانه بهداشت در سطح استان فعال هستند، ادامه داد: صدور مجوز راه اندازی دانشکده طب ایرانی و گیاهان دارویی، راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان رازی، احداث واحد فناوری دارویی، جذب بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی و افزایش ۸ رشته دانشگاهی از جمله اقدامات دانشگاه در سال گذشته بوده است.

وی رکن اصلی پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی مازندران را اعضای هیات علمی دانست و افزود: جهش دانشگاه از نسل ۲ به ۴ از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که ویژگی اساسی دانشگاه‌های نسل ۴ ارتباط با جامعه است؛ بنابراین در این حوزه باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خانواده‌های آنان بخشی از جامعه هستند بنابراین با ارتقای سواد سلامت و توانمندسازی آنان اقدامات اساسی در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به حفظ سلامت روانی و جسمی برداشته می‌شود.

در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای ۵۸۰ عضو هیات علمی است و بیش از ۶۲۰۰ دانشجو در ۱۳۵ رشته مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است