Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:10:00 GMT

گیلان استان معین لرستان در برپایی موکب ها است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۵۴۳۵

گیلان استان معین لرستان در برپایی موکب ها است

احمدی با تاکید بر اینکه مدیران باید در خط مقدم کمک رسانی باشند گفت: بر اساس دستور وزیر کشور مبنی بر فعالسازی موکب‌های اربعین برای کمک‌رسانی به سیل زدگان، استان گیلان سریعا از این دستور پشتیبانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمحمد احمدی» عصرامروز(دوشنبه،19 فروردین) در جلسه هماهنگی کاروان کمک‌های مردمی شهر رشت به استان‌های سیل زده با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده‌ استان لرستان گل و لای حاصل از سیل است گفت: گل و لای باقیمانده از سیل باعث می‌شود مردم از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار گیرند ولی استان گلستان و مازندران کمتر با این مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مدیران باید در خط مقدم کمک رسانی باشند گفت: بر اساس دستور وزیر کشور مبنی بر فعالسازی موکب‌های اربعین برای کمک‌رسانی به سیل زدگان، استان گیلان سریعا از این دستور پشتیبانی کرد.

 

وی با بیان اینکه گیلان معین استان لرستان در برپایی موکب‌ها است افزود: موکب‌های گیلان در این شهرستان پلدختر این استان مستقر می شوند.

 

در ادامه «میرشمس مومنی زاده» گفت: در اولین روزها‌ی سال جدید به‌ دلیل شرایط جوی، شاهد جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق کشور بودیم که به دنبال آن عده‌ای جان خود را از دست دادند و عده زیادی هم دچار خسارت‌های مادی شدند.

 

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق سیل‌زده راه‌های ارتباطی از بین رفته و آب، برق و گاز قطع شده است ادامه داد: در روز‌های آغازین سال جدید ادارات کل به دستور استاندار فعال شدند تا از ظرفیت‌های آنها برای کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده استفاده شود و موکب‌هایی که در ایام اربعین خدمات‌رسانی می‌کردند در شهرستان پل‌دختر مستقر شوند.

 

«بهزاد پرستش» معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد: اقدامات لازم در ساعات اولیه انجام شد و هلال احمر در مرحله اول 15 تن مواد مواد معیشتی، تعدادی قایق و 120 تن مواد غذایی و اقلام زیستی  برای منطقه گلستان ارسال کرد و برای موکب‌های منطقه لرستان یک تن برنج به همراه اقلامی مانند روغن آماده ارسال دارد.

 

در ادامه جلسه «عباس اهرابی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه کمک‌های ما تداوم خواهد داشت اظهار کرد: تا به امروز 530 میلیون کالا جمع آوری کردیم که در حال ارسال به لرستان است و این کمک‌ها تا پایان حل مشکلات مردم سیل‌زده ادامه دارد.

 

«محمود خانزاده» سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: 10 میلیون تومان به اندازه 15 هزار نفر ظروف یکبار مصرف، 2.5 میلیون تومان حبوبات، یک میلیون لوازم بهداشتی 20 کارتن کنسرو ارسال خواهد شد.

 

«محمد رضا نازک کار» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد: اعزام نیروها از نوروز آغاز شد و در بخش راه‌گشایی و ساخت راه اکیپ کمک‌رسانی کامل شامل 2 دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، 60 دستگاه کامیون و 11 نفر نیرو بود ضمن اینکه به استان‌های گلستان ومازندران هم کمک کردیم.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب مناطق سیل زده خبرگزاری شبستان سیل لرستان لرستان خوزستان موکب های اربعین گیلان سیل لرستان کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی